Pomocne rady w celu uzyskania tkanki mieśniowej

Czy pracowałeś nad budowaniem mięśni? Jeśli jesteś jak większość ludzi, być może nie robiłeś wszystkiego, co mógłbyś, aby mięśnie tam, gdzie powinny być. Oto kilka prostych wskazówek, które pomagają budować mięśnie. Użyj ich, a zobaczysz wyniki.

Po treningu mięśniowym pamiętaj o odpoczynku. Wiele osób nie robi tego po treningu, co może być szkodliwe dla budowania większej masy mięśniowej. To właśnie podczas odpoczynku ciało rośnie i naprawia się. Jeśli nie uda Ci się odpocząć po treningach budujących mięśnie lub skrócisz okres odpoczynku, ten trening może zapobiec wzrostowi twojego ciała. Jak widać, ważne jest, aby nie ograniczać okresów odpoczynku potrzebnych Twojemu organizmowi.

Nie próbuj jednocześnie skupiać się na cardio i sile. Nie oznacza to, że nie powinieneś wykonywać ćwiczeń sercowo-naczyniowych, gdy próbujesz budować mięśnie. W rzeczywistości, cardio jest ważnym elementem sprawności fizycznej. Jednak nie powinieneś ćwiczyć cardio, na przykład przygotowania do maratonu, jeśli starasz się skupić na budowaniu mięśni. Te dwa typy ćwiczeń mogą powodować konflikt, minimalizując skuteczność na obu frontach.

Od czasu do czasu wymieszaj rutynę. Po odrobinie wysiłku może się okazać, że znudzi ci się rutyna. Może to spowodować, że stracisz motywację, a nawet przestaniesz pracować razem. Zmieniaj swoje treningi, aby zintegrować różne ruchy i zawsze używaj różnych mięśni, gdy tylko wejdziesz na siłownię. Dzięki utrzymaniu treningu nowego i innego, pozostaniesz zainteresowany i zaangażujesz się w rutynę budowania mięśni.

Czy GH Balance jest skuteczne? Poznaj sekret!

Nabrać trochę muzyki. Badania wykazały, że słuchanie ulubionej muzyki podczas podnoszenia może pomóc w przeprowadzeniu większej liczby powtórzeń niż słuchanie jakiejkolwiek muzyki lub słuchanie muzyki, którą lubisz. Ponadto posiadanie słuchawek może pomóc odciągnąć cię od rozmowy z innymi, co opóźni twój trening.

Jeśli chcesz uzyskać najlepsze efekty treningu siłowego i zwiększyć masę mięśniową, powinieneś próbować trenować co najmniej trzy razy w tygodniu. To powinno zapewnić odpowiednią ilość ćwiczeń, które będą stymulować twoje mięśnie w trybie budynku. Jeśli dopiero zaczynasz, wystarczy dwa razy w tygodniu, aż dostosujesz się do nowej rutyny.

Niezwykle ważne jest, abyś zachowywał się prawidłowo podczas wykonywania ćwiczeń, takich jak napowietrzne prasy i przysiady. Te ćwiczenia wymagają pewnego rodzaju postawy sportowej. Aby to osiągnąć, powinieneś stać z nogami na szerokość ramion. Następnie delikatnie wyceluj palce na zewnątrz, ugnij kolana i wygnij dolną część pleców. Zawsze upewnij się, że twoje oczy patrzą do przodu.

Upewnij się, że wybierasz najlepszą wagę dla siebie podczas wykonywania ćwiczeń podnoszących. Badania dowiodły, że wykonanie od sześciu do dwunastu powtórzeń od około siedemdziesięciu do osiemdziesięciu procent maksymalnego dla jednego przedstawiciela zapewni najlepszą kombinację zarówno objętości, jak i obciążenia. Może to stymulować dodatkowy wzrost mięśni.

Praca nad budową mięśni jest najskuteczniejsza, jeśli koncentrujesz się na dużych grupach mięśni. Należą do nich plecy, nogi i klatka piersiowa. Wdrażanie treningów skupiających się na tych grupach wykona najwięcej pracy w jak najkrótszym czasie, co oznacza, że ​​będziesz rozwijać mięśnie szybciej i łatwiej niż z innymi treningami.

Przesunięte prasy klatki piersiowej i ramion z kilkoma zestawami ćwiczeń ciągnących, takich jak podciąganie, zsunięcie i rzędy. Równoważenie ćwiczeń w ten sposób pomoże ci wyćwiczyć mięśnie, które są zaniedbywane podczas prasy, co spowoduje szybsze wchłanianie i zwiększenie siły.

Unikaj porównywania się z innymi na siłowni. Przydatne może być obserwowanie, jak inni widzą swoją formę, nowe ćwiczenia lub nowe typy sprzętu, ale bezpośrednie porównanie nie jest pomocne. Jest tak dlatego, że każdy ma inny typ ciała; to, co działa dla ciebie, może nie działać dla innych.

Możesz zdecydować w dowolnym momencie, aby naprawdę zacząć budować mięśnie. Jeśli użyjesz wskazówek z tego artykułu, zobaczysz pozytywną zmianę w swojej sylwetce. Pracuj nad budowaniem mięśni, a przekonasz się, że bardziej lubisz swoje ciało i że czujesz się zdrowiej i silniej.
Prześlij opinię
Historia
Zapisano
Społeczność